Asistenční služba Helpdesk 24
Unikátní služba určená všem pracovníkům na zahraničních cestách, montážích, či misích. V případě jakéhokoli zdravotního problému mohou kontaktovat zdravotnický helpdesk v českém jazyce pomocí telefonu, e-mailu, či Skype (každý takový kontakt označujeme jako “výzvu”).
Příjem výzvy zajišťuje naše společnost pracovníky splňujícími kvalifikační podmínky kladené legislativou na pracovníky výzev zdravotnického charakteru na tísňových linkách Integrovaného záchranného systému, tj. diplomovanými specialisty v oboru zdravotnický záchranář nebo sestra v intenzivní péči, registrovanými podle zákona 96/2004 Ministerstvem zdravotnictví.
Odezvu služby garantujeme do 24 hodin od prvního kontaktu. Službu monitoruje odborný garant naší společnosti.
Příjem výzvy a její vyhodnocení může kromě textové nebo telefonické podoby využívat i obrazové přílohy, zvukové záznamy nebo video streaming tam, kde je mise vybavena například skype kamerou.